miercuri, 3 iulie 2013

Gând de noapte 3 iulie 2013

mă îndrept spre cuvânt îi uit sunetul
mă rostogolesc printre pietrele surzilor
muţii îmi vorbesc îşi cască gurile a uitare
cuvântul îşi pierde forma în furtuna gândurilor
sub plasa de sârmă fin se adună culorile
tainele cresc
călătoria a început demult

sub trupul arcuit al fulgerului întâmplării
mulţi spun că nimic nu este întâmplător
ştiu. mă supun adevărului ascuns în afirmaţie
am înţeles
o particulă se zbate între creasta valului rostirii
şi fundul oceanului de întrebări
la mijloc răspunsurile se bat cap în cap
frământă trupurile beţelor cu puncte pe frunte
seara asta am tulburat povestea lui Pi
şi ea m-a răscolit

între file stă ascuns puiul de tigru
creşte încet uneori e uriaş
sămânţa zorilor şi ea creşte neîncetat
în grădina recunoaşterii s-a înălţat
jungla fricilor neasumate
libertatea rostirii
loveşte vârful stâlpilor gardului de siguranţă
fruntea mă doare
cucuiele îşi arată formele ciudate
le pipăi şi râd apoi las lacrimile să umple setea de sare

mă îndrept spre cuvânt şi vreau să-i uit sunetul
mă rostogolesc printre pietrele muţilor
surzi mă aud orbii îmi surprind mişcările nesigure
apoi îmi lasă o paranteză după o acoladă
pentru a scrie ultimele gânduri
înainte de a tăcea

stagnez şi calc curiozităţile crescute pe dalele digului
întreb stabilopozii de ce
tac şi ei
cine mai tace în mine nu ştiu
privesc vântul
cum primeşte trupul unui semn de întrebare fără punct

mă îndrept spre cuvânt şi îl ridic din filă
privirea arde deschid braţele larg
simulez zborul
apoi îl strâng neputincioasă la piept

artist: Vladimir Kush
"ANTICIPATION OF A NIGHTS SHELTER"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu