joi, 25 iulie 2013

te aud mă auzi


în golul acela
mărunt şi intens
o tijă de gând
frânge hohote-n zare

se-ascund libertăţi
în fulgii de vânt
păsări adulmecă
smerite spre mare

un zbor se întâmplă
prin sita cuvânt

cu o palmă un pocnet
se naşte lovind

ilizibile litere-n
mirul din gând
mângâie tălpile goale
umblând
prin sita de rouă
dimineţi revărsând

să fug de gerunziu
să fug de furtuni
s-alerg printre pietre
de viaţă valsând

renunţ la obiele
la lanţuri şi-mi sunt
sferă din soare
umbră pe pământ

schimb rolul cu umbra
acum râd acum râd

mă plimb prin rânduri
prin gânduri arzând

gerunziul revine
sufocă în vers
glasul nopţii prin ploaie
- înveliş pervers

nu adorm nu sunt trează
te aud cum mă chemi

ce alegem visule
primăveri prin ierni
sau veri de poveri

prin toamnă mă-ndrumi
cu bătăi prelungi

atingi libertăţi
în sunete-ajungi

să-mi redai
să-mi mai dai
zile aspre în trupuri

timpul anilor surzi

te aud te aud
vis pribeag prin lunci
mă auzi când vorbesc
când tac mă auzi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu