sâmbătă, 14 martie 2015

dor de tata


drum bun să-ți spun
să mă adun
din colbul spart
din patru pietre
nisip de firi
nisipul bun
se cerne-ntruna
când prin vene
îmi curge sângele tău
bun
mi-e dor de tine tată
știi
și simt că ești
mereu aproape
când greul mă preface-n
scrum
tu gândul mi-l îndrepți
spre astre
și te privesc departe-acum
departe-aproape-n mine
viu
și-mi spui șoptit că-i
drumul bun
să nu mai las om-șarpe
să mă-nșele
tu ai trăit liber
prin fiere
prin aspra îndreptare-a
Lui
învăț abia acum
sau poate înțeleg
de ce nu ai lăsat
pe nimeni
să calce-n cale
suflet bun
focul din tine
mă așterne
în mine iar
în mine scrum
durere dor de tine
cere
să-mi fii iar trup puternic
fur
al vieții în căldura ierbii
mi-e dor de tine
tată bun
mi-e dor
și-n jurul meu e golul
lăsat de tine când
tăcut
plecat-ai Domnului
prin scut
de aripi suflet gând
prea mut
din fagurele gol acum
esența mierii
zbor se cerne
Anne Marie Bejliu, 14 martie 2015

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu