luni, 23 martie 2015

râde demonul îngerul tace - îmbătrânesc visele -


am visat. încă visez
chiar dacă trupul e treaz 
iar mintea saltă de nerăbdare
se aruncă în gesturi fragmentate
caut caut caut. ceva sare la mine
ceva răsună în lemnul care trosneşte
îngerul să fie
sau demonul învelit într-un punct fără acoperire
sau nu
el se acoperă mereu în falduri mătăsoase
în poleiala cuvintelor pline de lumina neoanelor
sau a becurilor cu filament fragil
râde demonul. îngerul tace
l-am visat
mă împingea cu vârful aripii şi vorbea sau cânta
sau şoptea. habar nu am
m-a trezit telefonul şi am uitat
n-am uitat un cuvânt: colţul
acum stau şi sap printre iluzii acel colţ
de umbră de taină de odaie
în care aerul străzii intră zilnic
sufocă visele
colţ colţ colţ
ştiam că într-un colţ al oricărei construcţii
piatra unghiulară tace cântând sau numai tace
cuminte alcătuire peste care
valuri de praf de timp de nerăbdare trec
acoperind dezvăluind îmbătrânind
visele...
Anne Marie Bejliu, 23 martie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu