joi, 26 martie 2015

totul ne despică


într-o capsulă de viaţă încap:
omul umbrela răsturnată a valorilor
şi iubirile toate adunate 
într-o palmă de pământ
ea arde neîncetat
ca într-o ultimă respiraţie a naturii
înoată umbră. mereu să înoţi
nu mai poţi să agiţi braţele din vidul plin
al trupului tău iluzoriu
totul în jurul tău te despică
şi lumina îşi închide pleoapele
când soarele pregăteşte alt răsărit
tu ce mai faci, umbră, atunci
scaperi din plinul conturului tău
spargi zidurile cuvintelor
loveşti sensurile să le umpli cu mişcarea ta
mişcarea mea
a noastră
printre porii fini de pre-umbre păcălite de îndoieli
avem ceva în comun
tu-eu eu-tu avem o certitudine:
un cuvânt care te numeşte aşa: umbră
un nume care mă numeşte aşa: ...
în rest totul ne despică
până şi mintea înghite raţionalul iraţionalului
sensului tău al meu al meu al tău
Anne Marie Bejliu, 26 martie 2015


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu