luni, 10 iunie 2013

Adrian Berinde "CELALALT" 2013



 versuri:

CELĂLALT

Cine eşti tu, care-mi spui ce să fac?
Cine eşti tu, care-mi spui când să tac?
Cine eşti tu, care ştii ce gândesc,
Când mă scol, când mă culc, când încep să trăiesc?
Cine ești tu?

Cine eşti tu, care-mi spui când mi-e rău
Şi-n oglindă-mi arăţi că-s aproape de hău?
Cine eşti tu, care râzi când mă plâng,
Când mă rog şi mai zbor sau în braţe mă strâng?
Cine eşti tu?

Eşti celălalt, eşti celălalt...
Eşti celălalt, eşti celălalt...

Cine eşti tu, care-mi spui cum să merg,
Cum să umblu prin viaţă şi cum să petrec,
Cum să ard, cum să cânt pe silabe de gând,
Cum să fluier la stele făr' să scot un cuvânt?
Cine ești tu?

Cine eşti tu, care-mi spui că sunt eu,
Care baţi ca un ceas în stânga pieptului meu?
Cine eşti tu, care-mi cântă-n urechi
Amintiri ce n-au fost şi-s atâta de vechi?
Cine eşti tu?

Eşti celălalt, eşti celălalt...
Eşti celălalt, eşti celălalt...

Cine eşti tu, care-mi spui ce să cred,
Ce să simt, cum să tac sau în spate să trec?
Cine eşti tu? Care-mi umblă prin ochi şi îmi râde în cap,
Până-mi sparge timpanul, ca să n-aud că tac,
Cine eşti tu? Cine eşti tu?

Cine ești tu, care cumperi ce vând?
Cine ești tu, care plângi când mă plâng?
Cine ești tu, care-mi stai agățat
De ființă, de viață și de orice păcat?
Cine ești tu?

Cine ești tu, care știi să iubești
Mai profund decât mine și din viață-mi trăiești?
Cine ești tu?

Eşti celălalt, eşti celălalt...
Eşti celălalt, eşti celălalt...

Cine eşti tu, care-mi spui ce să scriu
Şi mă strigă pe nume până noaptea târziu?
Cine ești tu, când îmi spui că e greu
Să mă-nalţ şi să râd înspre sufletul meu
Și-n oglindă-mi arăți că-s aproape de hău?

Cine esti tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu