marți, 18 iunie 2013

magazinul labirint


totul aleargă în jurul meu nebuneşte
plesnesc zidurile totul se frământă inutil
alerg cu pumni de iubire în braţe şi totul dispare

într-un vas cu gânduri mă aştern
le ascult haosul
apoi iau o floare de liliac şi mă rog în faţa ei
să nu se mai ofilească

tată
când inima îţi freamătă între frică şi iubire
cum îi dai hrana vie
prin cerc sau prin sferă?

tată
când un câine latră la lună
luna mai este plină?

şi întrebările curg ascultând vaietul plămânilor tăi
când racul a reinventat forma victimelor cleştilor lui

am spus eu că e eroare totul şi mai ales toate

numai El m-a crezut
şi mi-a şoptit că voi visa într-o noapte
cum alerg printr-un magazin plin de lumini
de saci de oase goale
şi de păpuşi cu ochii larg deschişi
privindu-mi inima prin sticlă

magazinul labirint m-a înghiţit o noapte
apoi dimineaţa m-a răscolit vestea
dintr-un corn dogit

încă o filă flutură în vânt a plecare

sursa imaginii: http://web.mit.edu/velenich/www/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu