luni, 17 iunie 2013

bile ard


nu sunt corb nici orb nici şarpe
gust mărul otrăvit imparţial
dulceaţa umbrelor creşte fila creşte şi ea
mă aruncă de toţi pereţii când aştern cuvintele durerii
tu taci
mai spune-mi o poveste a inimii tale
străjer al pomilor în floare
răsuceşti valurile unul câte unul
în inima mea creşti spirit înalt
credinţa împresoară gândul
năvalnice doruri se reaprind
unic este dorul de Tine Doamne
ştiu eşti pretutideni şi în inima vie a bilei
rostogolită de 44 de ani printre orbi
se joacă biliard fără tac
miliarde de lovituri
laturile mesei rezistă
covorul verde şi el rezistă
eu nu
mi-e dor de liniştea palmei Tale
de bucuria ochilor Tăi
de apele clare ale izvorului naşterii
în creaţie plâng şi râd
joc de biliard într-o gleznă umflată de versuri sunt
continui rostogolirea
cine ştie
spirala mă cuprinde alină creşte şi scade neîntrerupt
cobor şi urc şi iar urc
undeva arcul de viaţă se schimbă
vârful cuvântului îl voi atinge aspru sau blând
ca un orb
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu