luni, 17 iunie 2013

dor de plinul bucuriei




izvorul gândului:

http://farulalbastru.blogspot.ro/2011/02/ceata-lui-eliade.html

 

dor a dor
se plimbă umbra
rod a dor

ador spirala

cântec viu
de azi se-ntâmplă

am rostit
şi consacrarea

între doi piloni
e podul
curcubeul înveleşte
mă-nveleşte în cuvinte

note pastelate

arsă

arsă umblu
printre cercuri
prin oglinzi
ating şi plinul

golul
îmi surâde-n palmă
în tăcere
cântec aflu

umbra umblă
descălţată
de tenebre

frici prea roase
mârâie prin buzunare

umbra
scrie şterge scrie
inventează un destin

râd în guşă
pelicanii
când citesc şi recitesc
de la stânga dreapta
stânga
şi iar dreapta
stânga-n cerc

fila-i ştearsă

e şi arsă
îndoită
într-un colţ
umezită-n
valuri dure
sau mai blânde

mă înfior

râd şi eu
când se-ntrezare
pasul ultim
cel dintâi

între dor a dor
de gândul
cel dintâi neauzit

dor prin rod
a dor de plinul
bucuriei
îl ador


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu