vineri, 21 iunie 2013

Trenul - din volumul Naikan, Gregg Krech



Trenul merge întruna.
Peorice rută ai lua-o, nu există nici o oprire.
Există doar călătoria.

Mulţi pasageri - o singură destinaţie.
Omul de lângă mine zice,
"Ar trebui reparată calea ferată,
prea multe hopuri sunt pe drum."
El şade lângă mine, dar nu în acelaşi tren.
Îi spune conductorului,
"Încă n-am ajuns?"
"Nu, suntem aici, acum."

Ori încotro am merge, decorul fuge-n sens opus.
Clipesc doar, şi am pierdut deja atât de mult.
Dacă adorm, îmi pare drumul mai rapid.
Mai bine să stau treaz.
Doresc să văd totul: oraşe cât de mici, fiecare drum
şi orice frunză-n fiece pom.

Conductorul mă ţine treaz.
Cât e de bun! Chiar şi biletul l-am primit în dar.

şi-acum urmează şuierul, într-un tunel întunecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu