marți, 24 iunie 2014

numele voastre (Andrei Cristian şi Teodor Ioan)



să mă gândesc la voi e ca tunetul în plin soare
să vă ascult tainele răsfirate 
printre hăinuţele rămase în nemişcare
pe scaunul din dormitor

e ca un gest al mâinii ridicate
aproape de un ram în floare scuturat de vânt

mă-ncearcănă cuvântul
care ridică numele voastre unul câte unul spre inimă
prin inimă călătoria stagnează
centrul florii se răsuceşte de trei ori chemându-vă

las gestul neterminat amuşin
parfumul blând al vieţii voastre
crucea ne uneşte

între litere
iubirea răsare ca un copil
care-mi aduce de fiecare dată bulgărele de joc

râd şi plâng deopotrivă

plânsul mişcă leagănul
leagănul umple aerul
pe mine timpul mă îmbrânceşte în uitare

păcălesc umbrele cu încă un vers
apoi în mine las să cânte numele voastre
împletite taine la răscrucea valurilor din care
unul singur ridică ruga mea către Domnul

Anne Marie Bejliu, 24 iunie 2014





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu