sâmbătă, 4 ianuarie 2014

piatră pentru înălţare


pasul îmi fuge pe strada cu tei 
reconstruiesc în neştire desenele rămase dincolo de ploi 
în memoria vizuală a orbului în care mă regăsesc 
de câte ori umbrele mă înconjură deasupra amintirilor
îmi reconstruiesc şi ele într-un joc absurd nodul pe calea comunicării 
vorbesc râd plâng mă păcălesc 
apoi îmi revăd imaginea în oglinda aproape transparentă a gândurilor de acum
sunt mută Doamne
sunt bucuroasă că pot vorbi tăcerii din Tine
naiv sau nu vorbesc întruna până când simt infuzia blândă cum se prelinge pe rănile încă deschise
locuiesc pe strada cu tei dintr-un 9 vorbăreţ din plastilina paşilor cu picioarele strâmbe
din bucata măruntă de blană dintr-o vulpe a uitărilor neasumate
reapare jocul cu creta colorată pe asfalt
câte spânzurători am desenat nu mai ştiu
ţin minte numele unui uriaş jucăuş
Periferigerilerimini şi a unui şarpe beat colorat de mine în verde smaragd
închipuirile au curs şi curg
nodul funiilor îl lăsam larg
nu ştiu cum de au ajuns atât de strânse
poate odată cu dorul de iubire cu dorul de a nu mai fi uneori nici adolescenta pitică nici matura privind în gol leagănul gol sau cuibul golit
au rămas aşteptările care îmi umplu braţele de inutil de freamăt al trupurilor mereu vii aninate întru bucuria căilor laptelui de un gest de un surâs de un pumn de căldură

pasul îmi fuge pe strada cu tei
reconstruiesc castele de pământ în care odată ploile de aur ale tinereţii îmi ridicau poveştile la rang de legendă
în florile de tei îmi las aninate gândurile
parfumate se revarsă în sufletul luminându-i prima treaptă roasă
m-am întors treaptă - de câte ori oi fi spus asta Doamne nici eu nu mai ştiu
strada cu teii pe jumătate netăiaţi ridică din colb şotronul cuvintelor copilăriei apoi aruncă mingea în grădina bucuriei
îi urmăresc zborul mă sprijin de gardul grădinii şi aştept să mai primesc o piatră drept înălţare cu încă un strop
să sar să salt piciorul dincolo de gard sau mai aştept piatră cu piatră pentru a păşi drept
în grădina bucuriei fără umbre fără limite fără hotare absurde?

4 ianuarie 2013








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu