vineri, 29 ianuarie 2016

lan de cuvinte


tată
lan de încercări
fumegă pasul tău prin mine
odată cu păsările care ciupesc gândul
larg deschid inima să vii iar
să-mi asculți tremurul
mâinile cad fără vlagă privindu-ți
chipul de pământ viu
într-o filă a copilăriei pe care
îngălbenită o colorez strigându-te
în muțenia aleasă acum a-mi fi pavăză
mi-e dor cum
pasărea însetată prinde boabele
de rouă la răsărit
înainte de a reînvăța zborul
prin coliviile de aur
ale necuprinsului
tată
lan de cuvinte rămase aninate
de cuiul de la intrare
ca o haină grea
desprinsă parcă din istoriile
caselor cu pălării de stuf
și pereți din iarba gândurilor
prea născute prea trăite prea uitate
de robii răsăritului
de robii subpământului
crestat de patimi
tată
lan viu în care mă pierd zi de zi
căutându-mă
căutându-ți mâinile
sub care să-mi ascund
creștetul de lacrimi
tată
Anne Marie Bejliu, 29 ianuarie 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu