vineri, 21 august 2015

ce foame de gânduri clare am


ştiu e seară
nu mai găsesc lampa cu lumina slabă
nu vreau să sperii steaua aceea care
îmi aduce un plus de viaţă
spui că devii dependent de mine
sparge cubul de gheaţă din pahar
e ultimul înainte de seceta anotimpurilor
voi pleca să cumpăr ziarul
cu filele golite de anunţuri
ignoră-mă şi dă-mi palma întoarsă spre sus
depun un sărut în centrul ei
vrei să vezi ce creşte acolo
mă cerţi că nu vorbesc
de acolo din centrul palmei
poţi afla secretul marilor noastre artere
te întorci mereu în stradă alegi fuga prin banal
ştiu că nu-ţi place
sufletul tău aleargă pe alte artere
sparge gheaţa spaţiilor absurde
prinde din zbor ecoul din peşterile în care
stalactitele şi stalagmitele sărută aerul
când cornul lunii se insinuează rebel
deasupra întunericului
primesc în mine prima stea
prima întoarcere a palmei
primul gând clar între cornul lunii şi ecoul glasului tău
nu uita să-mi vorbeşti
Anne Marie Bejliu, 21 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu