sâmbătă, 8 august 2015

investiţii


investesc sau mă investeşte nimicul
sau timpul acesta pe care îl tot îndes în buzunare
poate poate mă iartă şi nu-mi mai ia iubirile
simt cum blestemul surorii de taină mă apasă
apoi se desface în bucăţi mărunte
şi-n fiecare zi la câte o masă cineva mi le serveşte
de asta am început să nu mai mănânc aproape nimic
mi-e silă de orice
numai cuvintele le degust îndelung şi simt saţietate
cândva vei fi bătrână urâcioasă şi singură...
aşa mi-ai spus când erai supărată pe mine
pentru un nimic copilăresc
uite că ai simţit tu ceva şi acum se întâmplă
sau poate tu ai fost simplu mesager
în rărunchii pământului în care fulgerele
nu încetează să răscolească trăirile unei...femei
în fapt o copilă din care extrag zi de zi
o felie de fericire absurdă
să mă bucur sora mea de taină
că îmi mor toate fiinţele dragi
să fiu fericită că din mine
vlăstarele cresc încet dar sigur cu inflorescenţe topite
de canicula lumii de azi
apoi otrăvite de mângâierile sau biciuirile ritmate
ale unei veselii stranii
blestemul îşi desfăşoară miile de braţe otrăvite
şi ia şi ia şi ia la nesfârşit
m-am hotărât să las în pace orice fiinţă fragilă
o privesc o mângâi cu privirea şi îi las dreptul
de a trăi sau de a muri
cunoscând lumea în care alte şi alte blesteme
macină inima vieţii
Anne Marie Bejliu, 8 august 2015





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu