ce aud pe stradă sunt paşi
miriapozi cu tălpi de înger
cum se reproduc în gesturi
cum îşi uită fragmentele de nimic
pe buza superioară a gândurilor copilului
miriapozi cu tălpi de înger
cum se reproduc în gesturi
cum îşi uită fragmentele de nimic
pe buza superioară a gândurilor copilului
şi cum copilul tace
desenează forme compacte care
niciodată nu vor zbura
desenează forme compacte care
niciodată nu vor zbura
dar el
le lasă o clipă în pumni îi strânge
îi deschide şi râde liber de tot
circul invenţiilor lui aproape mărunte
îi deschide şi râde liber de tot
circul invenţiilor lui aproape mărunte
cândva va fi sau nu va fi
dansatorul din spatele creionului
sau al tastelor prin care urletul
motoarelor creşte cu fiecare linie
cu fiecare calcul al rezistenţei
unor materiale inventate
dansatorul din spatele creionului
sau al tastelor prin care urletul
motoarelor creşte cu fiecare linie
cu fiecare calcul al rezistenţei
unor materiale inventate
miriapozi o iau la fugă împrăştiat
ca într-o comedie a simţurilor în care
două umbrele devin oameni
două răsturnări ale oamenilor devin umbre
iar noi separat luăm distanţă de vis
ca într-o comedie a simţurilor în care
două umbrele devin oameni
două răsturnări ale oamenilor devin umbre
iar noi separat luăm distanţă de vis
Anne Marie Bejliu, 21 august 2015
artist:
Ramon Bruin
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu